減少糖後皮膚病好了.jpg

 

減少糖後皮膚病好了(網友提供)

網友留言如下:

主婦手呢個症狀跟咗我十年有多, 腳同埋香港腳亦都跟咗我有二三十年,腳甩皮仲有濕疹 好彩最近已經好番曬

我公司係做物流,大概八年前聽見同事講,佢一對手襪可以用一個多月, 我知道其他同事可能三日或一個星期已經要換一對手襪 ,我貪得意攞同事對手嚟睇, 覺得佢隻手啲皮膚比較軟熟仲會有彈性, 每三日換手襪的同事雙手皮好硬仲有好多手枕 最近半年前攞返一個月換手襪同事隻手嚟睇,我嚇一大跳, 隻手變曬樣, 手皮好硬同埋好靭, 大拇指同食指中間嗰個凹位變咗白色, 仲有每一隻手指都有枕起曬角 成隻手畀我感覺係一張沙紙 ,我問同事, 你係咪食咗好多高糖分食物, 同事答話買咗好多朱古力同埋汽水, 呢位同事喺公司,我見咗佢十年都未見過佢買汽水返公司飲同埋朱古力, 亦都冇見過佢買糖食, 同事話我知食朱古力開心所以 每次食一排再加埋汽水一齊飲。 我隨著對糖尿病認識多咗, 知道血糖一高對全身血管都會破壞, 我提議同事 ,你試下唔好食朱古力飲少啲汽水, 當時我仲叫同事你攞對手出嚟影一張相, 三個星期後雙手再影第二張相, 果然俾我估中咗, 手枕係食返嚟, 變返七年前隻手哈哈, 雙手開始變番軟熟

半年裏面我仲發現有三位同事雙手一粒枕都冇, 同我情況都吻合, 以前食得好甜, 而家低糖所以雙手有轉變。

主婦手呢個症狀跟咗我十年有多, 腳同埋香港腳亦都跟咗我有二三十年, 好彩最近已經好番曬

我有臭腳香港腳腳甩皮仲有濕疹嗰時, 每日最少一公升檸檬茶或以上, 仲未計其他有糖分嘅食物, 我一路懷疑自己有糖尿病差唔多五:年, 每次醫生檢查都話我冇事唔係糖尿病。

我係睇電視畀醫生佢一句說話提醒咗腳甩皮, 呢三個字引起我留意, 我重複醫生好清楚喺個節目咁講 腳甩皮就係糖尿病, 當時我嚇一跳,我每次檢查醫生都話我冇事, 於是我進一步將糖分減少, 又每日六碗飯再加一粒橙嘅糖分, 我進一步減少糖分攝取, 而家每日得返六碗飯, 我每日只係食少一粒橙 ,估唔到去少咗六七次小便, 我又再想起兩年前 ,每日六碗飯再加一粒橙同埋四分一個雙蓮蓉月餅, 香港腳臭腳同埋濕疹, 我當然會諗辦法去衣臭腳同埋濕疹 ,買咗幾百蚊藥, 病情一路都冇好轉 ,直至食曬啲月餅, 啲臭腳同埋濕疹唔需要食藥咁就好返 ,呢個係我對血糖升高破壞分享。

我又再分享下 ,其中一位同事佢係糖尿病患者, 兩個月前我攞佢隻手嚟睇, 佢解釋手枕成因, 兩個月後我再攞返隻手嚟睇, 我又嚇一跳 ,點解隻手突然之間軟滑咗好多, 佢聽完我講 佢好小心控製糖分, 早餐嗌五香肉丁麵, 只係食齋面啲肉丁唔擺落個口度, 以前飲凍鴛鴦少甜, 而家飲無糖凍鴛鴦, 唔怪得同事隻手啲皮軟滑有彈性好多。 各位網友 ,如果有香港腳臭腳,手枕同埋濕疹仲有主婦手,醫極都醫唔好, 都可以試下低糖戒口,

而家我可以好肯定咁講生果一樣唔得會有影響, 我其中一個朋友全身都係濕疹, 佢聽完我講佢話多謝, 唔怪得我食一粒橙轉頭已經感覺到, 全新啲皮膚開始發炎,

 

血糖高一定是糖尿病嗎?(回應網友)

https://www.youtube.com/watch?v=_03Z5CSOuec

 

皮膚有問題可能是糖尿病前兆(回應網友)

https://www.youtube.com/watch?v=KCcmpiEatb4

 

以上健康訊息僅供參考
arrow
arrow
    文章標籤
    健康常識
    全站熱搜

    常覺善緣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()