木耳水通血管不用做手術了.jpg

 

木耳水通血管不用做手術了!(網友提供)

網友留言:

這是我親友服用木耳水不用做手術治療過程:

我有一個遠親有血管塞咗,在等候手術期間飲用這味湯,後來真的不用做手術,醫生也覺得幾驚訝!可以一試,希望能幫倒有需要嘅人!

服用過程如下:

木耳比較涼,雖然有紅棗可以中和,但如果放廋肉落去煲,比較好味,多放片羌,可去寒更有香味!這味湯對通血管確實有效!

應該係有幾個療程咁飲……

第一個療程係每天空腹飲一飯碗份量,連續飲一個月為一個療程!

第二個療程是跟著飲一星期停一個星期為期一個月,即共飲兩次

第三個療程跟著一個月飲一次,要連飲一星期,之後可以久不久飲用來清吓人體內啲垃圾!

其實第一個療程比較重要,第二個療程隔開一星期飲,飲兩星期吧!跟著停一星期後,一個月飲一次連續一星期,基本上相信垃圾也清除一些了吧!

我不敢擔保每一位飲用者都能成功,因為畢竟每個人體質唔同,但因為我親戚真的不用做手術,又碰巧我看到有人介紹這味湯水,(幾好味架)我就多口答句,希望能幫倒有需要嘅人!

備註:

一定要吃渣,份量我們倒沒那麼緊張,日日煲,那有時間,煲一次飲三日,因為白背黑木耳比較大片,而且會發大,所以我們三日份量大概嗱一手掌之大小,大約八粒紅棗,豬肉無所謂呀,経濟冇問題就放多些!等發好木耳後,將所有材料全放入煲,水浸過料面吧!大火後以文火煲一小時可以了!

黑木耳紅棗湯-----通血管,降血壓及膽固醇。

https://www.youtube.com/watch?v=kBeTG5PwaJg&ab_channel=%E5%B8%B8%E8%A6%BAchangjue29

 以上健康訊息僅供參考 

arrow
arrow

    常覺善緣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()