簡單又方便剃鬚方法  

簡單又方便剃鬚方法(網友提供)

你好我想你幫我分享出去,我本身好多鬍鬚,我發覺街上面好多人有剃鬚敏感,我留意到好多人用錯方法剃鬚。

其實好簡單,我每朝瞓醒會做兩件事,第一剃鬚第二刷牙,我剃鬚時冇用過毛巾洗面,亦冇用過剃鬚膏,梘液去接觸面和鬚後水都冇用,淨係用一個電鬚刨乾剃咁就好好,如果洗咗塊面再剃鬚會出現刺痛發滾同不適,仲有剃鬚敏感,所以千萬唔好洗面剃鬚,因為面油本身係純天然抗敏嘅剃鬚膏。

希望你幫我分享出去一個簡單又方便嘅剃鬚方法,特別一提試過有效的請幫我通知其他朋友謝謝。

 以上健康訊息提供給各位參考

arrow
arrow
    文章標籤
    健康常識 剃鬚
    全站熱搜

    常覺善緣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()