麻油治痱芝效果神速!.jpg

 

麻油治痱芝及傷口效果神速!

 

網友留言:

麻油可以搽在糖尿病人傷口!見骨也埋口……我平日為自己放血之後!也用麻油,加些俄羅纳英!作為藥糕!翌日便埋口、以前我用雲南白藥加俄羅纳英!係我在養生堂網站睇到的……係一位,糖尿病名中醫、介绍的他除了開食藥方外,仲有药俾人搽傷口……他的兒子見四方八面,糖尿病人,辛苦來睇他父親……但叫父親公開搽药,全靠靚麻油。

我仔返工時話,生痱芝口很痛,食唔到野,我叫他洗乾淨食指,沾些麻油搽口腔啡芝痛處…………出門前已經可以止痛,放工後話俾我聽啡芝好似無左。

麻油生肌消毒止痛

據《本草綱目》上記載:有潤燥、解毒、止痛、消腫之功。臨床還用麻油來煎熬膏藥,有生肌肉、止疼痛、消癰腫、補皮裂的作用。

【功能主治】內服可潤腸、潤肺;外用作為軟膏及硬膏基質;外敷用,如燙傷、燒傷、瘡等,用麻油和(拌)藥(粉狀),敷在患處,不干不裂,好的快。

 以上健康訊息僅供參考  

arrow
arrow
    文章標籤
    健康常識 民間偏方
    全站熱搜

    常覺善緣 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()